Iam going to Mallorca...


...Om bara TJUGO dagar! Kan själv knappt fatta det, de lär ju landa när vi väl sitter på flyget förmodligen. Det var i förrigår som jag och min finis bokade resan. Den 30/4 bär det av ner till Alcudia/Mallorca (Spanien). En vän till R och hans flickvän kommer också att befinna sig där nere samtidigt som oss, dock åker dem 3 dagar innan oss plus att de bor på ett annat hotell, men ska bli mysigt att ses ibland och hitta på nått iaf. En vecka åker vi dit och jag längtar som bara den.. Hoppas på riktigt bra väder också! Kameran åker självfallet med, så fina bilder kan ni vänta er.

Nedan ser ni hotellet vi ska bo på med strand och även en variant på hur vår lägenhet kan se ut...

 

Låt tiden gå foooort NU!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

härligt med resa!!!



sv: tack så mkt för kommentaren :) jag syr inget själv, men ska faktiskt börja en kurs snart :)



hoppas din lördagskväll blir superbra! :)

2010-04-10 @ 19:00:57
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0