Långtråkiiiiigt..


Godkvällen, sitter hemma hos R nu och är i princip klar med allt, bara två saker till att fixa men de gör vi så fort min finis är hemma. Kom själv ganska nyligen hem, har vart en sväng förbi Nora, lämnat lite saker och hämtat lite saker.
Känns som om de senaste dagarna vart sega men ändå gått otroligt fort, kan knappt fatta att det redan gått 3 hela veckor sedan vi satt här i soffan och bokade resan och nu åker vi om bara 9 timmar!

Men just nu går iaf tiden sjuuukt långsamt, sitter här ensam i soffan och bara väntar ut tiden, vill typ lägga mig för att tiden ska gå fortare men på samma gång är jag så exalterad och inte ett dugg trött så det gör det väldigt svårt att sova. Får väl kolla en bra rulle eller nått så man blir lite trött..

Ska försöka slänga in en inlägg när innan vi drar imorrn bitti, alltså nångång runt 5 skulle jag tro! Åhhh imorrn ligger jag på stranden med den som gör mig gladast av alla just nu!!! <3

Ha en fortsatt och mysig kväll, Kjamis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0