SJUK!


God Morgon världen! Helt allvarlig talat så börjar jag bli riktigt trött på att vara sjuk nu. Har legat sjuk sedan tisdag förr veckan, alltså en hel vecka nu, vilket är länge för att vara mig. Är inte dödssjuk liksom, men seg och ont i kroppen, feber med jämna mellanrum och jättesnuvig ibland och ibland inte. Och har verkligen varit duktig, tagit de lungt och proppat kroppen med vitaminer o.s.v Låg även hemma hela helgen, ingen utgång, inge kul... INGENTING!

Och nu måste jag faktiskt bli frisk, så jag kan jobba och fortsätta träna, saknar gymmet! Deppigt värre då mitt gymkort gått ut... men får använda vår träningscykel hemma helt enkelt och gå ut och promenera, nu när de ändå börjar bli så skönt väder.

Var på ett möte igår angående ett jobb, men de berättar jag lite mer om senare. Nu ska jag försöka ta mig ur sängen och sedan hem till huset då jag är hemma hos R just nu. Hoppas på att få lite tvätt och städning gjord hemma, om kroppen nu tillåter?!?!?!

Bara 17 dagar kvar tills vi åker..... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0