Going to Halmstad



Mornign people, vaknade nyss och nu är det dags att packa väskan. För vid halv tre tiden tar jag, Nadia & Dilay flyget från Bromma till Halmstad. Älsklingen spelar på en klubb där ikväll och Jayson spelar imorrn. Så de kmr nog bli riktigt bra drag där nere. Kenza möter vi upp där nere då hon först ska förbi Göteborg för nån "pressvisning" eller nått sånt iaf för Elite Models.

Igår tog jag de bara allmänt lungt, tog en sväng förbi stan och handlade färg sedan mötte jag upp kusin som skulle klippa sig. Sen vart de middag med älsklingen, jag lagade paneng kyckling med ris, MUMS! Sen strax innan nio kom faster och då var det dags för andra omgången av slingor. De blev mkt bättre än förväntat, men är ännu inte helt klara, de är en lite process kan man säga.

Ikväll blir det iaf Kräftskiva i Halmstad om vädret tillåter, annars lagar vi nog tacos och myser. Men imorrn blire partey, ser vi framemot sjuuukt mkt, dock vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig! Satans.. nä nu måste jag packa.

Kanske bloggar där om ni har tur, annars är jag tillbaka på söndag igen! KRAMIS<3


Bild från premiären på Lobby! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0