Im back, i think



Bjuder på en härlig bild från gotland!

Haaalllooooo blööööggen!

Nu är de över 3 veckor sedan jag uppdaterade. Men mitt liv har nog varit mer ostabilt än vad det någonsin har varit. Det har varit tufft eftersom morfar gick bort, att inte ha något riktigt jobb eller tjäna några pengar är också frustrerande. Så därav min bloggpaus eller vad man nu ska kalla det.

Idag kände jag däremot för at blogga, sitter hemma hos min älskling och har precis ätit lite frukost. Under dessa 3 veckor har älsklinge hunnit haft semester en vecka vilket ledde till 3 dagar uppe på landet, besökte GBG och där var vi på Liseberg. Drog till halmstad samma helg för lite jobb & party. Har även hunnit hänga en del med Kenza och gänget, helt underbart goa som vanligt. Fick också gå med dem på en bloggmiddag förra helgen, även premiäröppningen av LOBBY m.m Det är en liten del av allt som hänt, har även besökt arbetsförmedlingen och sökt en massa jobb, ska även fortsätta idag. Så förhoppningsvis, eller med säkra kort ska jag ha ett jobb snart! Vad de blir får vi se när de kmr!

Nu ska jag ta en dusch för att sedan möta upp Julia i stan, hon har varit i Rhodos heeela sommaren och är nu hemma, saknat henne faktiskt! Tänkte passa på att lämna ut ytterligare lite cv:n idag (om vädret tillåter), igår skulle de ju regna precis när jag höll på. (Självklart börjar de SPÖREGNA NU MED, precis nu när jag skrev detta) HAHA

Jaja, får se hur uppdateringarna blir, hoppas ni, mina trogna läsare stannar iaf! :D kramiiis <3

Kommentarer
Postat av: Sus

Så klart vi gör : ) Stor kram och lycka till med jobb.

2010-08-26 @ 17:10:53
Postat av: lisa

Vad för sorts jobb är det du söker?

Alltså är du bara ute efter jobb på salong eller kan du tänka dig att jobba med något helt annat, som inte har med hår eller skönhet att göra alls?

2010-08-30 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0