Bildbomb från min underbara sommar


Tjejerna tog studenten <3

Sommarens första grill hos mig..

VM-tiden

När Zahra besökte Sthlm en vecka :D

Typiska sommardagar..

Min födelsedag, 20 ÅR!

Noras landställe + midsommar

Landställe nr 1, på pappas sida

Landställe nr 2, mammas sida

GBG & Halmstad med älsklingen

Bloggmiddag med Kenza & gänget

Så de var de jag hade på att bjuda denna gång.. har över 3000 bildern från sommaren, så de fick bli ett "litet" urklipp av saker som jag gjort under sommaren. Kan knappt fatta att den REDAN är slut :(

Well well, UNDERBAR var den! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Härliga bilder :)

2010-08-31 @ 14:00:52
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0