Sjuka lilla jag...



God Morgon Vinterlandet, här ligger jag nergosad i min säng, eller okej nu ljög jag faktiskt. Ligger faktiskt i Mimmis säng då jag inte har någon för tillfället... Igår var jag hemma hela dagen med mamsi och lilsis, vi städade och röjde en massa, dock har vi massor kvar. Men en av sakerna vi fick gjort var att få i ordning mumsans rum. Möblerade om, dammsög och tog in en andra säng, så hon har numera en dubbelsäng. Sen orkade vi inte dra upp min säng efter allt så jag fick sova här inatt.. Gud va intressant va?!?! :P

Nejmen de var skönt att få röja undan lite igår, trots att det är massa kvar att göra, men det är så det får bli ett tag framöver, en sak i taget liksom. Det är ju trotsallt ett hus på tre våningar så de tar ju lite tid innan allt står på sin rätta plats liksom.

Vid sextiden kom en del av släkten över, ett sent födelsedagsfirande för vår lilla Mimmi som nyligen fyllt 14 år.
Vi hade även bakat lite gott till fikat, såsom paj och chokladkaka... Klippte även min kusin Jens vilket var rätt kul, känner hur jag saknar frisördelen i mitt liv. Känner att jag börjar tappa den lite, vilket är tråkigt så det måste jag genast ändra på!

Sjuk är jag fortfarande, på bättringsvägen dock eftersom min lilla mami trycker i mig vitaminer med jämna mellanrum. Har nu insett att jag måste stanna hemma och ta det lungt, för har varit sjuk i över 2 veckor nu, och det börjar bli riktigt tröttsamt om ja ska va ärlig... Och vill komma igång med gymmandet igen nu så måste verkligen bli frisk NU!

Så kvällen blir lugn, antagligen hemma... själv eller nått! Ha en underbar dag, LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0