2009.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste utomlands med bara vänner, tog studenten, började övningsköra, åkte till LA 3 månader.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte änns vad jag satte för nyårslöften (haha).
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min bästa barndomsvän fick en son 19 dec.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Los Angeles
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Frihet, tjäna mer pengar så jag kan ut och resa, se världen.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 juni då jag tog studenten!
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång? hmm vet faktiskt inte..
9. Största misstaget? Finns inget direkt misstag som jag kan minnas såhär
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, nån förkylning hit och dit men inget mer än så. (eller tror faktiskt jag ahde svininfluensan när jag kom hem från Grekland, haha).
11. Bästa köpet? Biljetterna till Grekland hihi..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min utomlands resa och studenten tror jag nog.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En dag då jag var mycket glad var när jag tog studenten, minne för livet!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I gotta feeling, Sexy Bitch, Riverside..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog varit gladare de senaste året, eller iaf halvåret.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Skött min träning och plugget (första halvåret).
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på onödigheter och bråkat med nära och kära.
18. Blev du kär i år? Nej.
19. Favoritprogram på TV? Kollar typ aldrig på tv, men Vänner går ju alltid hem.
20. Bästa boken du läste i år? Läste en bok när jag var i Grekland med familjen, minns dock inte namnet.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En egen frisörsax.
22. Något du önskade dig men inte fick? Njae tror inte det faktiskt.. för första gången så önskade jag mig faktiskt inget speciellt.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Ärlig talat så minns jag den knappt, det var inget märkvärdigt iaf.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej eller jo det finns det säkert, men man lär sig av sina fram och motgångar, vilket gör år 2010 lättare att bli ännu bättre!
25.Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil? antar klädstil då, haha väldigt casual, men ändå stilren.
26. Vad fick dig att må bra? Massor av saker, att resa, ta studenten, träffa nya vänner, börja övningsköra...
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm hade ett par favoriter, skratta inte nu! Mattias Andreasson, Zac Efron och en tredje som jag inte änns minns namnet på hehe.
28. Vem saknade du? Det är ett helt år vi pratar om, har saknat olika personer under olika perioder faktiskt.
29. De bästa nya människorna du träffade? Heeemlis! <3
30. Planer för 2010? Göra år 2010 till det bästa någonsin, framgång i allt, livet, karriären o.s.v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0