Back in LA...



Möttes av min lilla prins, när han såg mig i dörröppningen sprang
han fram och kramade mig... gulle! <3

Då var jag äntligen framme i vår lägenhet i Glendale. Från min dörr hemma i Stockholm till denna dörr tog det mig exakt ett dygn, i 24 timmar har jag rest... inge kul alltså! Känns nästan som om jag suttit ner på arslet och väntat på olika flyg istället för att ha flugit, båda planen som jag skulle åka med idag har varit försenada.. och inte bara lite utan 2-3 timmar. Men men nu är jag framme iallafall, ska soooooova. Är sjuukt trött! Bloggar mer imorrn, kramis<3

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Va gullig! Vad gör du i L.A? blir riktig avdunsjuk att du är där!:)

2010-01-16 @ 19:32:54
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: andriana den allsmäktige

hur länge ska du stanna i LA den här gången? :)

2010-01-17 @ 13:48:09
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0