Då vare dags att packa igen då...



(sist var det mkt, men denna gång är det ännu mer...hur skall jag få plats?!?!?)

Hallo vinterlandet, shit vad kallt det är! Jag har bokstavligen gått runt och frusit de senaste 2 veckorna, helt sjukt alltså. Blir aldrig riktigt varm känns det som, förutom när man står i duschen eller ligger nerbäddad i sängen under 100 täcken. Men det kan man inte ju inte göra hela dagarna. Har haft en underbar helg min min allra bästa vän Norisen, vi gick ut både fredag och lördag. Vi hade sjukt kul och även en del andra vänner träffade vi på och mötte upp. Fredagen spenderades på Grodan Sergel och lördagen på Collage. Två spårade kvällar om ni frågar mig.. haha

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag åker tillbaka till LA, och det är lite blandade känslor om jag ska va ärlig. Längtar tillbaka något enormt, speciellt efter min älskade lilla prins Logan. Även att få komma tillbaka till värmen ska bli helt underbart, men precis som förra gången är det tufft som fan att lämna alla, speciellt nu när jag fått ytterligare två prinsar i mitt liv, som jag egentligen inte vill lämna.

Igår var jag iaf i stan, umgicks med Malin, Filippo och älsklingen Lucas, lite senare på eftermiddagen joinade även en gammal barndomsvän oss och fikade ett tag. Det var väldigt kul då det var säkert 5-6 år sedan, minst vi sågs. Lite typiskt sådär innan jag åker men får ta upp kontakten igen när jag kommer hem.

Har fotat min lilla prins massor så slänger snart upp bilder, men måste seriöst börja packa nu så det inte blir som sist, i allra sista sekund liksom. Dock får jag bara ha 23x2 vilket i princip känns omöjligt för mig, men ska göra så gott jag kan, annars måste ja pröjsa 50 dollar övervikt och det har jag varken lust eller råd med..

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0