Måndag 18.01.10


God Morgon, eller ja för mig är det ju det och bloggar härifrån så ni får bara stå ut med att det blir lite konstigt med timmarna. Idag är det måndag och det har nu gått 4 dagar sedan jag kom hit, jetlagen har börjat lägga sig äntligen förutom att jag går och lägger mig innan nio på kvällarna och vaknar runt 6-7 på morgonen men det är precis som jag vill ha det.

Logan sover fortfarande så jag har haft lite egentid nu på morgonen vilket är ovanligt :P Har tagit en dusch gjort mig själv en nyttig frukost. Japp idag är första dagen på mina nyttiga månader här i LA. Tänker inte gå 5 kg till alltså bara pågrund av all skitmat, kroppen mår inte bra av det. Det kommer bli tufft, men nu ska jag fan klara av att hålla inne diciplinen på mat och träning, så allt stöd som går att fås är uppskattat! haha...

Ska iaf försöka få in 4 dagar på gymmet, antingen på morgon eller på kvällen, de blir det som passar bäst just den dagen! Ska även försöka få med mig min lata granne Mel, som är lite av och på den jäkeln. Men hon kommer igång med pluggandet imorrn igen och kommer väl vara rätt busy med det ändå vilket är bra. Hon har även fått körkort vilket betyder LYCKA för oss båda. Betyder att vi kan ta oss vart vi vill, nästan precis när vi vill. Om det är att åka till affären, om vi vill på bio, hänga med andra polare, till CC... eller ja vad som helst. Superskönt iaf!

Såhär ser dagens frukost ut: inget märkvärdigt men non-fat yoghurt (typ som filmjölk) med äpple, apelsin, banan och jordgubbar. Ett egg dagens vitaminer och även ett glass c-vitamin (som dock inte finns med på bilden! Apelsinbitarna slängde jag också i den stora skålen.. mumsigt!



Ha en fortsatt bra dag där hemma, kram på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: sussi

Sov gott gumman : )

2010-01-19 @ 09:37:04
Postat av: Anonym

vad hände med bilderna från festen?

2010-01-19 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0