Regnet det bara öööööser ner!





Heeej & hå, klockan har nu precis slagit fem här borta i LA och regnet bara öser det. Så himla mörkt och trist ute, blött också såklart. Ska regna ett par dagar till men om vi har tur ska vi få det sköna varma vädret tillbaka till nästa vecka! Har haft två lugna och lediga dagar nu, men om bara några minuter kommer väl Logan hem igen. Han har nämligen vart på dagis idag, vilket han älskar. Han kommer att gå på dagis ca 1-2 ggr i veckan för att komma i umgänge med andra barn och lite miljöbyte liksom.

Igår var jag hemma hos Charlotte i Sherman Oaks som ligger ca 20 minuter från oss. Vi färgade hennes hår, åt god mat, kollade film och lite annat mys. Hade en lugn tjejkväll helt enkelt, otroligt skönt... Sov även över där som en lite omväxling vilket var mysigt, sen så hämtade Henrik mig imorse.

Har under dagen bara latat mig, alltså inte gjort ett skit. Förutom att ha pratat med alla underbara vänner hemma i Sverige och även börjat på en liten rolig grej. Nämligen en halsduk, haha yes jag har börjat sticka. Kan ni fatta? Not me, men igår när jag låg hemma hos Charlotte och hon drog fram sitt lilla projekt blev jag bara lite sugen så började sticka på min egna halsduk...



Får ser hur bra den blir sen, visar såklart när den är klar! Om jag nu blir klar.. haha det går ju inte snabbt iallafall. Nu kom Logan innanför dörren och det är dags att "jobba" igen. Uppaterar mer ikväll, tänkte slänga in lite bilder från London. Eller ja för er blir det ju imorrn eftersom ni där hemma sover nu..

Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0