Framme i Visby!!!!



Hello Stockholm, då var vi äntligen framme på Gotland. Åkte hemifrån runt halv elva imorse för att möta Norisen i älvjsö för att sedan ta tåget till nynäs, dock går tåget bara till västerhaningen sen var vi tvugna att ta ersättningsbussen vidare till nynäs i en heeel halvtimme, ståendes.. jobbiiigt!

Vi kom fram till "hotellet" för ca en timme sen, hur gulligt som helst. Man kan nästan säga att de är som en liten rad av lägenheter med endast 5 lägenheter. Vi har 4 av dem så de är rätt skoj faktiskt, supermysig uteplats med morgonsol och kvälls sol. Så nu sitter vi här ute och äter lite vindruvor och planerar kvällen.

Själv är jag ännu inte helt frisk så funderar på en lite lugnare kväll, norisen och jag funderar på en mysig middag och tur runt på stan. Vi ska ju trotsallt vara här en heeel vecka!

Nu ska vi schteka vidare här i solen, Puss&kram <3

P.S Saknar & älskar dig med bebis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0