1 Juni 2010



Hallo readers.. Tisdag den 1 juni idag, känns helt overkligt! Det har redan gått 4 hela månader nu sedan jag kom hem från LA, vännerna tar studenten på fredag och jag fyller 20 om bara 20 dagar. Är det meningen att hela livet ska gå såhär fort? Bara springa iväg från än, eller hur får man tiden att inte gå så fort?

Jobbade igår för sista gången med min "lärare", idag kör jag själv.. pirrigt men känns ändå skönt, för jag vet att jag klarar mig! Har ätit lite frukost och tänkte nu gå ut på en promenad, även fixa lite smått ute på stan men det är hemligt eftersom den det är till förmodligen läser detta!

Ikväll blire som sagt jobb på Rival igen, slutar tio och då blir det mys med min baby.. världens bästa och finaste älskling! Han hade lagat jättegod middag till oss båda när jag kom hem igår, köpt hem frukost och bara är allmänt underbar <3

Slänger upp min lilla önskelista sen för alla er som undrat vad jag önskar mig! :D hihi kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0