14 dagar kvar tills 20



Vill iväg snart igen älskling... <3

Allååå... vaknade med väldans ont i kroppen, seg och nästan lite varm. Känns ju inge vidare kul, tur att man inte jobbar idag. Fast helt ledig är jag ju iof inte heller, ikväll ska jag på en spelning som en god vän till mig har på Göta Källare, Dan Reed heter han, sjukt grym artist! Var med honom förra året med när han var här i sthlm och spelade. Så ikväll ska jag dit, joina gänget och bara mysa.

Ska möta upp min fina Julia vid två för en fika, eller blir väl lunch rättare sagt. Har inte träffats på evigheter och nu drar hon till Rhodos redan på torsdag, yes galningen drar och kommer förmodligen inte hem förrän nångång i augusti, ska dit och jobba som bartender! Helt galet men så sjukt kul.. vi andra tjejer funderar på att dra dit nån vecka, hälsa på och bara chilla galet (festa). Men får se om plånboken tillåter, ser rätt tajt ut för min del än sålänge..

14 dagar kvar tills jag fyller 20!!!!! Ska bli stört kul, är igång och planerar födelsedagsfest men inte hundra på hur det bli än. Grillning hemma i trädgården och vädret tillåter iaf. Ska bli kul, men på samma gång känns det som om åren bara springer iväg, vilket är mindre kul.. låter dumt o säga det men jag börjar känna mig "gammal" för första gången i mitt liv och nu gemför jag ju med när man gick i mellanstadiet typ.

Jaja, iväg och duscha nu sen lite work to do nu på dagen, sen fika med Jullan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0