Blir så trött på mig själv!



Tjenixen, anledningen till mitt dåliga uppdaterande i bloggen den senaste veckan/veckorna är för att smarta lilla jag lyckats låsa min egna laptop! Ja och hur lyckas man med det då tänker ni??? Jomen jag är så smart att ist för att trycka på stäng av knappen råkade jag trycka på logga ut från "min sida" på datorn. Vilket jag aldrig gör eller aldrig har gjort tidigare, men tydligen nån dag eller kväll när jag haft tråkigt har jag gjort ett lösenord, tror det var när jag va i LA, men inte fan kommer jag ihåg det lösenordet nu..... Vilket betyder att jag inte kommer in på min dator längre, alltså inte alls! Det går tydligen inte äns att hacka sig in, så om jag nu vill få den att fungera betyder det att jag måste ominstallera hela jävla datorn, vilket betyder att allt som finns på datorn just nu kommer att försvinna, vilket absolut inte får hända då jag har massor av bilder som jag vill ha kvar!

Så nu vet ni varför, tråkigt att blogga utan bilder vilket inte finns på älsklingens dator så därför skiter jag i att blogga. Så den dagen jag kommit på användarnamnet och lösenordet för att komma in på min lilla mac börjar jag blogga flitigt igen! Har massa underbara bilder och roliga händelser att dela med mit utav som hänt det senaste veckorna!

Ha en fortsatt najs sommar tills vi ses nästa gång, och förlåt för alla svordommar! Är bara lite upprörd ang. datorn. Kramis på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0