En vecka kvaaaaaar!



Morning Monday, ny vecka igen och tiden springer iväg som vanligt! I fredags vart hemmakväll med baby, kollade fotboll och åt lite gott. Lördagen spenderade vi på IKEA, större delen av dagen, vi tänkte först plocka ihop hela köket själva, tills vi insåg att de var inge annat än grov huvudvärk, så beställde hem hela skiten ist, snabbare, lättare, lite dyrare men sååå värt det! Lördagskvällen började hemma hos mig med bästa vän, fixade oss och mös. Sedan bar det av till fridhemsplan till Nivå22 där vi inte vart på år och dar kändes det som, träffade en gammal vän, kollade fotboll och förade. Sedan drog vi såklart vidare till Collage, där det till en början var rätt tomt men efter ett tag blev smockfullt, ryktet som gick var att Prins Filip var där.. dock inte vad vi såg men som sagt, ett rykte! Kul hade vi iaf med diverse vänner, bl.a Sean och hans vän Hani var där, Savannah dök upp med sina vänner o.s.v kom hem strax innan fyra.

Igår var det låååång sovmorgon och sedan iväg till jobbet vid fyra tiden, rätt lungt då det var söndag och hade bara 13 rum, sjukt skönt då jag var rätt trött från lördagen. Hem till bebis direkt efter jobbet och somna. Idag har jag en lätt huvudvärk men tänkte nu klämma i mig lite frulle. Tanken på att jag nästa måndag fyller 20 får mig på bra humör, och pirret i magen finns även där precis som när man var liten, älskar att få presenter! hihi :D

Nu har jag fyra dagar framför mig med jobb, sen tar jag ledigt ett tag, födelsedagar, midsommar, landet o.s.v Så nästa vecka ser jag verkligen fram emot! Kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: karla

Vore kanske roligt om du kollar upp stavningar på personer. Iaf kan man tycka att du borde ha koll på att vår svenska prins stavas Philip. Du är ju läskunnig så det kan ju inte ha undgått dig. Känns som en rätt viktig grej att ha koll på för framtiden. Var inte otrevligt menat, blev bara väldigt provocerad av att du stavar fel på en sådan persons namn som om du aldrig läst en tidning

2010-06-14 @ 16:17:49
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?:)

2010-06-17 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0