Uppdaterad Önskelista


Marc Jacobs väska (eller lite pengar som sponsring)
Tomas Sabo armband med berlocker
Locktång 19 mm (Björn axén eller OBH Nordica)
Spa-kit, helkroppsmassage
Pengar till sommarens resor
Presentkort på Zara, Kicks, H&M, Makeup Store, Gina Tricot,
JC, Mango, Glitter, Weekdays
Converse i alla färger, höga eller låga stl. 36.5
Söta underkläder
Smycken: ringar, örhängen, långa halsband (framförallt silver)
id-makeup (bronz puder)
Ansiktskrämer, typ i silke, inte för fet (natt och dag)
Marc Jacobs parfym, Lola
Hårspännen, toffsar, klämmor...
Svart kavaj, formad efter kroppen (tjejmodell, kan finnas på Zara)
Bas toppar, svart, vitt, grått eller nån somrig färg
Svart lång klänning, med mudd som sitter åt vid brösten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förväntar du dig att nån ska köpa det åt dig elr? undrar varför du skriver ner de..

2010-06-15 @ 22:46:08
Postat av: alexandra

Haha nej verkligen inte, men precis som vanligt så frågar alltid folk vad man önskar sig när man fyller år, men när dem väl gör de så vet jag aldrig vad jag ska svara, därför skriver jag ner de när jag kmr på nått, så alla som vill ha tips, ideér till vad dm kan köpa till mig får lite hjälp på traven! bitterfitta

2010-06-15 @ 23:00:19
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

starka ord där vah

2010-06-16 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0