Friday again...



Vill tillbaka till soooolen...

Hallojsan på er alla fina läsare, hoppas ni haft en bra vecka, de har väl jag med typ.. Vart llite småseg men fått en del saker gjort iaf. Men nu är det fredag igen och det har redan gått en vecka sedan vi kom hem från Mallorca nu, tiden går så sjukt fort så de känns knappt som om jag hinner med tiden.. massa jobbtimmar som bara springer iväg, sjukt ovärt!

Jaja, ska iväg till Skärholmen nu med pappa T som behöver inhandla lite nya kläder för nån affärsresa med massa snobbar som han ska på nästa vecka, rätt spännande haha. Så ska hjälpa honom att hitta nått snyggt, ikväll blir det nog bio med älsklingen, iaf som det ser ut nu! För har varken råd eller lust att gå ut idag..

Ha en härlig fredag, kanske uppdaterar senare igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0