Ledig Tisdag



Åhhh vill tillbaka <3

 

Hallo sherwood skogen! Hoppas läget är bra med er, det är det med mig, lite trött bara eller typ seg. Jobbade igår på cafét i Tessinparken från 13-23, var ganska lungt hela dagen men en liten middagsrush kom det runt 7 så de va rätt soft, trött som en björn när jag kom hem så somnade på bums.

Idag regnar det och jag är ledig, skönt men tråkigt då jag verkligen vill jobba för pengarnas skull, men som med alla andra jobb i princip kmr såklart inte lönen förrän nästa månad så måste underhålla mig på lite extra städjobb och klipp här och där en månad till...

Ska snart hem till huset, har en del grejer att göra då min vecka är rätt fullbokad faktiskt. (för en gångs skull)Blir utbildning på hotell Rival ons, tors och fredag vilket jag verkligen ser fram emot, kmr även få börja jobba nere i cafét vilket också ska bli kul.

Ville bara slänga in nån typ av uppdatering, bloggar kanske mer hemma sen... kramiis <3

Kommentarer
Postat av: julia

kan du göra ett inlägg om hur du sminkar dig? vet att du gjort de tidigare men de har väll ändrats på något stadie? :) kram

2010-05-25 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0