Sommaren är häääääääär



Hello all lovelys... lördag idag och jag bara myyyyyser! Ligger på i vår trädgård och grillar på våra nya fina solstolar. Solen värmer något helt stört mkt och nu är sommaren verkligen här! Ska tydligen bli upp mot 20 grader ikväll, hur underbart är inte det?!?!? För att fira denna härliga dag ska vi grilla här hemma hos mig lite senare, dricka lite gott och bara mysa, eventuell utgång ikväll också bara för att sätta pricken över i:et liksom...

Åhh är verkligen på strålande humör! Och otroligt kär är jag också på allt det hära! Tack min fina älskling för att du är du och är min! Kärlek till dig <3

Nej nu ska jag återgå till mitt solande... mmmmmm

Kommentarer
Postat av: KIKKI

men snygg bikini!!!!!

2010-05-17 @ 07:49:13
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0