Love that never ends



Halleoo blöggen, hemma efter ett par timmars jobb på Rival. Det gick jättebra hade nästan alla 32 rummen idag, vilket innebär mkt jobb, men hellre de än ingenting alls. Har precis druckit en kopp te och ätit några goda knäckemackor med ost på, muuums. (jag vet att de är försent att äta mamma!)

Har även haft ett samtal med min kära bror en stund då han ringde strax efter att jag klivit in genom dörren. Vet att de är jag som borde ringa eftersom de är han som fyller år, men eftersom de är stort tidsskillnad och svårt att pricka varann är de lättare att han ringer. Åhhh saknar han så mkt, familjen är inte hel utan dit pluttis. Nu låter de som om jan va värsta lilla killen, de sjuka är att han är typ 2 huvuden längre än mig, haha jädrans tonåringar. Men men, skönt att få höra hans röst och höra att han har de bra. Max 2 veckor innan han kommer hem nu, sen blir de värmen en vecka... NAJS!

Roligast av allt är ju vad min pojkvän och hans vänner gör JUST NU, jo dem sitter och spelar nått jädrans skjutspel på tvn som tydligen är uppkopplat via internet vilket betyder att dem alla spelar mot varandra, men PÅ de så sitter dem alla och pratar med varann på telefonen, dem har alltså kopplat ihop alla samtalen, tror dem är sammanlagt 4 stycken, så då och då hör man nån som skriker eller skrattar o.s.v eftersom de är högtalere! haha hur sjukt är inte det... grabbar alltså! Eller är de bara jag som är helt efterbliven? hihi

Jaja, NU säääängen. Gonatt <3




Kommentarer
Postat av: miaaa

alex, du är såååååååå fin!!!!!!

2010-09-02 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0