Frustrerande!!!



HAHA, bjuder på en 2 år gammal bild.. (tror jag, de va efter en dansuppvisning!)

Kom precis hem efter en filmkväll hemma hos Kenzazo med Nadia & Mani.Tänkte sätta mig och kolla mailen, läsa lite bloggar och göra de gamla vanliga efter en dag utan internet, hehe. MEN nu är de så att min kära pojkvän har tagit med sig datasladden, MIN datasladd eftersom han förmodligen glömt sin egen någon annanstans vilket betyder att min dator kmr dö om ca 4 minuter. Sjuuukt frustrerande! Men men, får väl slänga på en film innan man somnar. Älsklinge klampar väl in strax efter 3 då han spelar på collage ikväll.. :D

Well well, får blogga mer imorrn vettaj! gonatt & kramis <3

Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Sjukt vacker!

2010-12-06 @ 21:38:48
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0