Time for work!



Morning people, sitter och äter världens bästa frukost, nämligen havregrynsgröt med mormor´s hemmalagade äppelmos, sååå gott! Är sådär halvfärdig och ska gå hemifrån om ca en halv timme. Idag blir en lång men förhoppningsvis rolig dag på jobbet! Sen efter jobb bär de av hem till familjen där vi ska fira lillebrorsan som fyllt 18 år.

Känner mig rätt så utvilad, trots att jag knappt kom upp ur sängen imorse, fy satan va skönt man sover i älsklingens säng. Men som sagt ikväll blir de att sova oskönt då jag förmodligen kmr dela säng med syster hihi...

Förövrigt så önskar jag er alla en fin fredag och en trevlig kväll! Looooove to yaaalll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0